Sunday 7 January 2018

Goodbye 2017 and Hello 2018

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pengunjung blog saya 😊
..
..
Dah setahun lebih blog ni berhabuk dan tiada tulis ape-ape. Blog saya adalah mengenai diri dan perjalanan hidup saya 😎
..
..
Cepat masa berlalu sekarang sudah masuk tahun baru, 2018. Banyak kenangan sepanjang tahun 2017. Kenangan suka dan duka.
..
..
Tahun yang banyak menguji kesabaran dan ketabahan saya sepanjang tahun 2017.
..
..
Antaranya ialah saya mendapat tahu penyakit sakit blkng saya iaitu skeliosis. Makan masa juga utk saya terima. Tapi saya tetap tabah dan kuatkan semangat 😇
..
..
tak semua boleh faham keadaan saya. Saya bersyukur dengan ape yang ada. Tak semua saya boleh luahkan disini yang penting kekalkan sifat sabar dan sentiasa bersyukur.
..
..
saya dah nak masuk sem 3. Harap semuanya dipermudahkan 😄