Sunday 11 December 2016

My journey

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Selamat pagi. hihi. Waktu pagi lagi aku masih sempat nak menulis blog 😉 syukur alhamdullilah aku masih lagi bernafas di muka bumi ALLAH.
..
..
Salam maulidur rasul buat nabi kita iaitu nabi muhammad s.a.w. Betapa aku rindu padamu. Bukan aku sahaja bahkan semua muslimin dan muslimat turut merindui nabi Muhammad 😆
..
Di sini aku juga aku ingin memohon maaf atas segalanya sepanjang aku berblog ni 😅 maklumlah dosa kita terlalu banyak. better kita terus terang dalam memohon maaf. Itu juga ubat utk menyenangkan  hati  ðŸ’“
..
..
well like i said post sebelum ini, aku ade nyatakan hasrat utk sambung belajar. Yeaap aku akan sambung belajar di KUIM. Dan aku akan menjejakkan kami pertama aku di sana pada 13/12/016.Around 1 day left. Woa cepat aje masa berlalu. Inshaa allah aku akan berada dan menjadi warga kuim selama 4 tahun  means smpi 2020. ishaa allah.
..
..
..
Perasaan bercampur baur ade rase happy, excited, sedih, takut, dan sebagainya. Yelah aku ni baru first time merasa alam ala2 universiti tapi still kolej. Rezeki ade di mana-mana kan 😊
..
..
Aku memilih utk sambung dalam bidang Kos Sarjana Muda Perniagaan (Pengurusan). Inshaa allah. dan itu yg aku rasakan setelah buat solat istikharah. Banyak aku bertanya kpd senior aku dulu, kak sofe sofea mengenai kos ni, agak susah tapi kene rajin belajar. Biasalah up kan, nama pon degree. Tak ade yg senang. Yang penting kesungguhan, berani, dan jangan putus asa ! 😋
..
..
okaylah aku nak bersiap. Kejap lagi nak bercuti satu hari dgn family sebelum menjejakkan kaki di KUIM. selamat bercuti semua ! 🙌 
..
doakan sis ye.